tisdag 18 september 2007

Avundsjuk eller en släng av 30 års kris??!

*Suck* har fastnat för facebook och sitter och dumglor på datorn och letar gamla flammor och vänner och icke-vänner. Vissa ser så tipptopp ut och då känner jag mig såååå vissen... ;-) Att de sen inte har fått två barn utan har levt loppan högt uppe på karriärstegen och hunnit med sig själva på ett annat sätt det tänker inte jag på i tittande stund, då river avundsjukan i mig... tänk om även jag kunde vara så där snygg, smal, ha den där karriären.... *suck igen* Är jag i 30 års krisen eller jag blivit lite så där lagomt avundsjuk?!?
Skulle jag vilja ha deras liv? Näe, vill inte byta för en sekund. Jag har mitt, mina älskade barn, min älskade sambo och jag trivs bra med vårt liv. Men liiiiite avis måste man väl få vara?!?!

1 kommentar:

Lisa sa...

Hmmmm....jag hävdar att du har en mild 30 års kris *ler*
Jag hittar verkligen inga bekanta på facebook, fattar inte riktigt hur man gör.Skulle vara roligt att se hur folket lever nu förtiden.
Jag har tydligen haft en riktigt lyckad graviditet denna gång. Kommer dock inte i jeansen och det lääääär dröja..höhöhö
Kram i massor