torsdag 27 september 2007

Festplaner...

Snart stundar min 30 års dag och jag går in i yngre medelåldern... ;-) (enligt min högste chef så är det så när man fyller 30...) Det ska firas med en fest - en fest med glitter o glamour o film/kändis tema... Men nu behöver jag hjälp... Jag tyckte temat var superbra, men vem ska jag klä mig som?!? Jag har i det närmaste klurat ut mat och dryck och vet vilka lekar o sånt vi ska ha (det skriver jag inte ut nu, eftersom jag vet att flera som kommer på festen läser här...) Har satt mig i en knepig sits... Jag kan ju bara köra på glitter o glamour temat då vi har gett våra kära gäster alternativet att komma som sig själva men glittriga som bara den... men det är ju lite skoj att vara utklädd oxå....
Festen är förresten om 4 veckor, så jag har liiite tid på mig... men det gäller att vara ute i god tid!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Babsan är väl den ultimata glitter och glamour profilen...höhö
Tack för erbjudandet men jag tror faktiskt vi ska föröska hålla oss hemma här. Jag vet att Moa vill vara med oss och jag har lovat att baka rabarberpaj.Jag lovar dock att ni kommer att få äran att ta hand om Moa lite senare...*ler*
Ha en underbar helg!
Kram i massor