onsdag 6 maj 2009

Shopping,fika och prat

Tre av mina favoritsaker har tagit plats här hemma idag. "Me and I" partyt gav shoppingtarmen sitt, bullarna och kakorna gav fikatarmen sitt och pratet med vännerna gav prat-tarmen sitt! Tänk att kunna slå ihop sina favoritsaker på en å samma kväll. Det gillar jag! Sen hade min fantastiske make spelat in Grey's åt mig, så när mina vänner gav sig av hemåt kunde jag slå mig ner i soffan och titta på mitt favvoprogram. Man kan inte ha det bättre.

Nu är det slut på alla roligheter. Jag ska gå till sängs, har en intensiv dag imorgon på jobbet.

Lisa - du kommer väl å springer med mig imorgon (läs idag)?
Vad sägs om en after work i slutet av maj???

Puss o gonatt!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Springa.....njaaaa men afterwork....absolut!!!
PUSS

positiv energi sa...

Tack för igår! Hur trevligt som helst. Jag vill såååå gärna ha recept på dina underbara bakverk. De var MUMS!
Ha en bra dag! Kram