tisdag 5 maj 2009

Jobbe

Har sk utvecklingsdag idag och sitter här hemma och ska påbörja dagens jobb. Har med mig en stor lunta med papper som ska gås igenom, flera artiklar och en hel del annat jox. Det var längesen jag tog mig tid att ha en utvecklingsdag, trots att vi har "rätt" till en utvecklingsdag per månad. Man har liksom inte tid. Men just denna dag har jag inte naggat på alls, utan idag blir det läsning hemma. :-)
Så NU ska jag börja läsa! Återkommer när jag behöver paus!

Trevlig tisdag!

2 kommentarer:

positiv energi sa...

Låter inte så där jättekul, Sara... Men jobba på du ;-)
Ser fram emot onsdagen. Blir vi många?
Ses imorr´n! Kram!

Sara sa...

Inte heeelt kul att läsa en heldag, men välbehövligt. Man behöver förkovra sig för att hänga med i utvecklingen! Dessutom lite lyxigt att kunna sitta hemma själv med en kopp kaffe utan att bli störd av kollegor eller av barnen när man försöker läsa!

I morgon blir vi minst 8. Ska bli kul! Mycket nytt å fint!!! Kram kram!