tisdag 19 maj 2009

Jag vill vinna spikmattan!

http://www.natur-produkter.se/endorf-spikmatta-bill-p-421.html

Natur-produkter.se lottar ut en spikmatta... Men inte vilken spikmatta som helst - läs nedan! :-)
Det är inte bara en spikmatta, det är en andra generationens spikmatta!
Den är ergonomisk - flexibel och formbar, böjbar i alla led och mattan anpassar sin form efter just din kropp.
Den är justerbar - Du kan enkelt justera antal plattor för att anpassa längden och få en behandligsyta som passar efter just ditt behov. Genom att reglera tjockleken av tyg/textil mellan dig och mattan reglerar du mattans effekt. Du kan givetvis ligga med bar hud med det bör du först göra efter en tids användande.
Den är djupgående - Långa spikar som jobbar masserande på djupet i muskulaturen.
Den är hygienisk - Mattan rengörs enkelt med ljummet vatten och tvål.
Och, den är dessutom miljövänlig! - Materialet i spikmattan är livsmedelsklassat och är valt med miljön i fokus.

Såklart jag vill vinna en sådan! :-)

(jag försökte koppla ihop bild å länk, men jag fick inte till det... måste lära mig hur man gör!!!!)

Inga kommentarer: