torsdag 7 augusti 2008

Lata dagar

Jag och barnen har landat i stugan hos mamma och pappa och tillbringar lata dagar här. Jätteskönt... Vi gör allt och inget, skönt med sällskapet och skönt att slippa vara själv om kvällarna. Vi har varit till en fäbod och bakat bröd, tovat garn och täljt pinnar. Barnen tyckte det var skoj och ville inte alls åka därifrån...
Idag var planen först Furuvik, men nu tror jag vi blir kvar här och gör utflykt kring stugan istället. Att inte behöva röra på sig mer än nädvändigt billedes känns så skönt.
Hade tänkt åka hem igår, men nu tror jag vi blir kvar till imorgon. Måste hem och packa inför förestående västkustresa, åker på lördag. (och då blir det ju med bil så det är väl därför jag tycker d e skönt att hålla mig i stillhet nu?!?)

Förhoppningsvis ska jag göra ett avstamp på cityfesten imorgon kväll, har inte varit där på flera år känns det som. Tänkte äta lite god mat och titta på nån bra konsert.

Nä nu ska jag fortsätta lata mig... ;-)

Inga kommentarer: