söndag 24 augusti 2008

Fryser....

Jag fryser och känner mig lite hängig. *aaarrg* Planen för kvällen var en sväng i milspåret... Den planen är omkullkastad och nu går jag här inne och förbannar en annalkande förkylning... Jag håller tummarna att det ska vara nåt övergående så att jag känner mig pigg imorgon igen. Jag måste hålla mig frisk nu. Nästa helg är det tjejmilen och jag vill så gärna vara med!!! Jag känner mig för en gångs skull bra tränad och tror att loppet skulle gå bra! Men om jag blir förkyld, hur blir det då?!? *J*a förbannade skit h-e!!!*

2 kommentarer:

Lisa sa...

Usch! Jag har dansat förkylningsdansen här hemma i kammaren samtidigt som jag tänkt på dig.

Ät massa vitlök och c-vitamin!! Kan inte mamma doktorn ge dig någon mirakeldryck *ler*

Kram

Mamma sa...

Hej, Tack för mina ord i bloggen. Jag har tagit bort det inlägget då jag tycker det blev lite för personligt... Resultat blev iallafall att min kropp mår uruselt. Hjärtat var det inget fel med men jag blickar fram emot medicinering resten av livet... känns både konstigt och ledsamt. Men jag vänjer mig nog. Jag är iaf sjukskriven en tid framöver... och med fakta i handen så känns det väldigt bra. Kram