tisdag 26 augusti 2008

Inskolning på dagis

Inskolningen på dagis är påbörjad. I går var vi där enbart en timme och hälsade på, både jag och pappa var med lilleman. Det känns så stort på nåt vis, vår minsting ska börja på dagis...
I dag var vi på dagis i två timmar och hann vara med på både samling och miniröris och så hann vi med att vara utomhus. Lilleman var mammig inomhus, det kändes nog lite nytt att gympa omkring med en massa andra barn. Utomhus släppte han mig direkt och började bråka om en grävskopa... ;-)
I morgon ska vi testa att jag går iväg en sväng, om jag vill. Och jag är ju ingen sjåpig mamma så det vill jag ju... eller?! Som sagt, det är vår minsting och jag blir tro´t eller ej lite sjåpig. Men men jag ska gå iväg och låta honom "bonda" med sin inskolningsfröken och med de andra barnen. Fröknarna verkar toppen, så jag litar till fullo på dem. Det är som sagt bara jag som sjåpar mig... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för sällskap före och under Tjejmilen!

Hoppas det gick bra för er att köra hem.