lördag 16 augusti 2008

Bröllopsyra

Ska på bröllop idag, idag är det Lena och Magnus som gifter sig! Det ska bli väldans roligt! Maja har fått det ärofyllda uppdraget att vara brudnäbb! Inför ett sådant stort uppdrag måste man ju vara fin, så just i detta nu så sitter Maja hos "frisören" (Lenas kompis) för att få lockar och blommor i håret... *ler* Vi har varit och kikat på kyrkan så att miljön ska vara någorlunda välbekant, och vi har pratat om vad man gör och inte gör när man blir nervös... eller blyg... ;-) Hon kommer att vara så söt vår lilla prinsessa och jag tror att hon kommer att göra ett galant jobb! :-) Daniel är med henne hos frisören, så han är redan redo för att gå på bröllop... (förutom slipsen, han har två med sig... eftersom jag inte bestämt klädsel och vi brukar vilja matcha slips med min färg på klädseln)


Själv ska jag hoppsa in i duschen, måla naglarna och sen det stora dilemmat - vad ska jag ha på mig?!? har två outfits och jag kan inte bestämma mig!!!! Antingen kjol och topp i brunt och turkost eller plommonlila klänning... Gillar bägge massor, därav mitt dilemma! Ilandsproblem så d skriker om det... men men, ibland är det skönt att inte problemen är större... ;-)

Inga kommentarer: