måndag 7 april 2008

Måndagmorgon

Första måndagsmorgonen på jobbet... och ja det var lika jobbigt som alltid att gå upp en måndag. Jag som vant mig vid att ha lugna måndagar då vi drar oss lite extra, fick nu gå upp själv medans min gosiga familj låg kvar i sängen och sussade... Lite avis blev jag!!! Nu sitter jag här på jobbet efter en språngmarsch i ösregnet!

Föregående vecka var en omtumlande vecka, bara att ställa om sig till att bli arbetande Sara gjorde mig sliten... Jag har försökt sätta mig in i allt nytt på jobbet, alla administrativa ändringar som hänt under året jag varit borta, har försökt lära mig namnen på nya medarbetare mm mm. Summasumarum hade jag en bra vecka, men som sagt jobbigt att ställa om sig.

I lördags var vi på 30 års fest med schlagertema hos Lena. Jag var utklädd till en 80talets Pernilla Wahlgren och Daniel var utklädd till Tomas DiLeva. En fest som innehöll karaoke i massor, dans o go mat. Vi hade jätteskoj och kom hem vid 03:00! Jag är hes och känner mig fortfarande sliten... Hela dagen igår bestod i att slappa i soffan... Jag är inte van att vara ute på roligheter sent på natten... *hihi*

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt här på jobbet....

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej kära kamrat! Gud så roligt med schlagerfest! Kanske vore det nåt för min kommande 30-årsfest nästa år. Det måste jag lägga på minnet.
Ser att din första vecka på jobbet varit bra. Omtmlande såklart men du ska se att det bara blir bättre.