fredag 25 april 2008

Äntligen fredag!

Så var den här min efterlängtade fredag, min favoritdag på hela veckan. Fredag betyder ledigt i två hela dagar med härliga familjen. Jag och dotra ska gå på teater ikväll, vi ska se Pettson och Findus! Maja ser fram emot det mycket och så även jag, kanske inte just till teatern - men för att få lite egentid med min älskade dotter. Det är inte så ofta vi har det nu för tiden, så jag ser fram emot det.

Idag har jag varit riktigt hurtig och arbetsför! I morse var jag 07:00 på gymmet och tränade, innan dess hade jag cyklat mina 6 km hit. Efter det har flitens lampa lyst i mitt rum, jag har fixat och donat. Ringt och skrivit journal, administrerat allt som man ska... :-) Japp idag känns det bra! :-)

Jag längtar ut till min cykel och till att cykla halvtimmen hem i solskenet. Är det inte dax att sluta snart?!?

Inga kommentarer: