tisdag 15 april 2008

Personlig assistent

Min kollega är sjuk sedan typ 10 dagar, jag har knappt sett henne sedan jag började jobba. I dag har jag fåt jaga runt folk på telefon och avboka hennes möten etc. Vilken tur att jag inte har mer inbokat i min kalender... *hoho* ;-) Annars har min dag inneburit att jag hjälpt fönsterputsaren som varit här och putsat fönster att rensa ur alla fönster. Tänk vad en liten sjukgymnast kan! ;-)

I går hade jag dock en bra dag på jobbet, var på konserthuset hela dagen och lyssnade på en massa intressanta föreläsningar från anställda inom landstinget som forskar. Spännande värre! Vi hade även förmånen att lyssna en timme på Fredrik Sträng, ett energiknippe utan dess like... Han som personlig coach skulle underlätta mycket här i livet... :-)

Apropå nåt helt annat så har vi börjat lägga in golvet i källaren och det blir så himla fint! Tur att man har något att glädjas åt i allt elände! :-) (jobb, bil som lämnades till verkstan igår etc...)

Ok nu ska jag försöka göra nåt vettigt och sen är det lunch...

1 kommentar:

Lisa sa...

Jösses din utbildning måste ha varit lång *ler*

Jo, jag la mig i soffan och sympati "gjorde inget" med dig. Sände även en tack-tanke.

Ni är ju snart klar, fantastiskt och grattis!!!

Kramen