fredag 11 april 2008

Kraxigt i halsen

Med en förkyld son och en förkyld/febrig sambo så är det väl inte konstigt om även jag blir förkyld?! Vaknade med ont i halsen så vi får väl se vart det landar?!!
Jag och Maja ska på 7 års kalas idag, och då får inte pappa följa med för enligt Maja så är pappa "febjig och kan smitta Elin"... *hihi*

I går passade jag på att träna efter jobbet, jag sprang på löparbandet och gymmade. Tror att det var ett smart drag eftersom att jag hade så fruktansvärt ont i alla muskler efter onsdagens boxning, och idag känns det bättre! Vet inte om jag sagt det förr, men jag tänker alltid att "ont skall med ont fördrivas"... ;-) Närå, men träningsvärk botas enligt mig med mer träning!

Fredag idag, sista jobbardagen inför helgen! Härligt! Min kollega har varit sjuk hela veckan och jag har fått mycket gjort... *hmmmm* undrar vad det beror på?! ;-)

Inga kommentarer: