torsdag 10 april 2008

Boxning och maffia...

Häromdagen så åkte jag hem till Sandra efter jobbet för att träffa mina härliga vänner i mamma-maffian. Vi åt gott, skvallrade och skrattade - det är alltid lika härligt att träffa dem och jag mår så bra efter varje tillfälle vi ses! Vi träffas allt för sällan nu för tiden, men nu har vi faktiskt bokat in nästa tillfälle - redan! Härligt, längtar redan! :-)

Efter att ha kommit hem från vår trevliga kväll så fick vi besök av syster och hennes två kompisar från England. Eftersom de kära vännerna trott att det är sommar i Sverige i april(typ)så hade de inga jackor, vinterskor etc. Eller rättare sagt killen i sällskapet hade åkt i stickad tröja och gympaskor... Vi tog fram allehanda vinterkläder och skor så att de skulle ha en chans att utforska Sverige och Sandviken... (vad nu som finns där att utforska... *hihi*) Hoppas att de har några härliga dagar här!

Idag har jag ont i diverse muskler som jag troligtvis inte använt på mycket länge. Jag var på boxning igår på gymmet. Sjukt jobbigt och sjukt roligt! Jag boxades med en "tant" i modell lång så det var extra jobbigt för mig... Kändes så härligt att riktigt få ta ut sig och bli svettig och trött och darrig i musklerna! Yes!

Inga kommentarer: