måndag 2 mars 2009

Måndag....

I morse försov vi oss hela familjen, vi vaknade strax efter 7... vilket är i senaste laget om man ska få i väg två barn till olika dagis samt maken skall till verkstan med bilen. Vi fixade det genom att vi tog varsitt barn till resp dagis och frukosten fick åka med till jobbet.
På jobbet upptäckte jag att jag inte fått med mig min kalender, där allt jag ska göra står uppskrivet... *suck* Som tur är så visste jag att jag hade det lugnt på morgonkvisten, så jag tog bilen och pep hem och hämtade den...

Ikväll skulle vi varit iväg till familjen L-S på middag, men det verkar gå troll i våra middagsplaner... Sist blev vi magsjuka och nu är minstingen i deras familj sjuk... Jättesynd, vi hade verkligen sett fram emot en trevlig stund hos den goa familjen. Vi får ta å boka in en annan dag och hoppas på att alla är friska då! (Lycka till känns det som, men skam den som ger sig!!!)

Nu ska jag fortsätta jobba. Sitter och ringer och skriver (just nu i bloggen... ;-) ) och ska efter lunch åka iväg på ett hembesök. Så dagen är späckad.

Kram kram.

Inga kommentarer: