fredag 13 mars 2009

Hemmahelg

Var på väg till A i en stad lite längre bort för att gå på after work å ha pyjamasparty. :-) Men så mitt i förberedandet så kom ett mail att hon är sjuk. Trist! Men man kan inte styra magsjuka, tyvärr.

Så min tjejhelg blev till en hemmahelg. Vilket inte är fel det heller!

Just ikväll så är maken snorig och febrig, Maja sover över hos en kompis (vad stor hon är nu!!!) och Joel sover.
Vi har tittat på"Grillad", ett nytt komikprogram på svt, där komiker "grillar" en annan känd person. Jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Jag skrattade en hel del, vilket ändå tyder på att det var bra. Men jag blir förvånad att man skämtar så otroligt mycket om andras utseende, hur tjocka de är eller hur smala de är... Lite lyteskomik.
Det ska tydligen komma ytterligare ett sånt här program på en annan kanal, spännande att se hur det programmet är.

Vad har det annars blivit av dagen? Jag har bakat bullar (Bäckis bullar *mmmmm*), vallat gravida vännen runt kvarteret ;-) och njutit av att vara hemma från jobbet.

Fortsatt trevlig kväll kära vänner. kramilikram

Inga kommentarer: