fredag 17 oktober 2008

Härliga fredag!

Härliga fredag började med träning på gymmet här på jobbet. Så skönt och en riktig lyx att ha möjlighet att ibland påbörja sin dag så. Nästan helt ensam gick jag omkring bland maskinerna, även det en lyxfaktor - att få välja o vraka! :-)

Här på jobbet har vi idag det lugnt, vilket känns behövligt och skönt!!! Efter veckans negativitet på jobbet känner jag att jag vill vara hemma och bara njuta av min fantastiska familj. Ser fram emot en härlig helg tillsammans med familjen, det kommer att bli en lugn helg med simskola, födelsedagskalas och mys!

Min kära mor är ledig idag och hon ville passa på att njuta av barnbarnen, så de hämtas av mormor på dagis idag! Så jag börjar min helg med att flexa ut och åka ner på stan - ensam- för att uträtta några ärenden. Förbereder och planerar, så snart mina vänner kommer "hemligheten" ut... ;-)

Förresten: Tack M för att du är en glädjespridare i din blogg. Mår gott när jag läser dina ord.

Trevlig helg! *kram*

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej, ser att du har lite i tankarna du med. Hoppas det löser sig med jobbet.

Tänk att ett besök pås stan i sin ensamhet kan få en att längta. Jag är likadan. Så skönt att strosa på i sin egna lilla värld. Slippa stressen och tjatet. Ta vara på tillfället ;-)

Önskar dig en trevlig helg. (p.s Det är inte så länge tills det är någon som fyller år har jag för mig. Eller är jag helt ute och cyklar?)