måndag 29 oktober 2007

TACK!

TACK till alla mina fina vänner för en superdunderskoj fest!
Tack för alla fina presenter, från alla, är allt för bortskämd återigen.... Tack till er som inte kunde komma oxå!


Festen blev lyckad i mina ögon - efter mycket stressande med mat och allt annat som ska fixas och inhandlas så känns det riktigt bra. Vi började vid 18 och hade mingellek och bubbel i glasen - mingelleken gick sisådär då vi glömde att berätta allt... ;-) Tipspromenad med frågor om mig och om glamoursaker blev det utomhus - kallt och mörkt... men en möjlighet för mig och Daniel att duka upp den italienska buffén vi preppat i förväg.
Middagen flöt på med surr och sång och massor av mat...
Efter mat blev det mer lek och sen drinkbuffé och avslutande dans och därpå vickning.... En kort beskrivning av en helt underbar kväll med mina vänner. Återigen - tack o tack o tack!

(Jag, syrran och Daniel stannade kvar till kl 04:30 och städade... *phu*)

1 kommentar:

Lisa sa...

Tack själv!
Gud vilken läcker bild!