lördag 13 oktober 2007

Lördag kväll

Sitter i soffan själv, medans Daniel och hans pappa stökar nere i källaren. Jag och barnen har försökt hålla oss undan sedan igår för att de ska få lite lugn och ro att jobba där nere. Äntligen så börjar det hända saker där nere! Vi har radikalt ändrat våra planer för rummen och nu tror jag att det kommer att bli riktigt bra! :-) Det är svårt att bestämma rumsindelning när man har ett tomt (ekoooo) rum på 60 kvm att planera... Det kommer iallafall att bli stort vardagsrum i vinkel, litet arbetsrum, litet gästrum och ett lagomt stort sovrum till oss.

I går var vi först till leklandet och lekte med Nellie och Samuel. Även Wilma var där så lyckan var gjord! Lunch blev det på McDonalds... Hör inte till vanligheterna så Maja blev överaskad o glad över att få gå dit. Efter hamburgare och äppeljuice åkte vi vidare till Dijana på fika. Maja var i extas... Tänk att först få leka en massa, sedan få hamburgare och på toppen av det få en massa fika av Dijana som bullat upp ordentligt... ;-)
Idag började jag min dag med att springa en runda innan frukost. Riktigt skönt och friskt, 2minus... ;-) Sen åkte vi till Mimmi för att fira hennes 30 års dag! Grattis igen vännen! Efter kalasande så åkte vi till stugan och huserade där i några timmar. Allt för den goda saken skull dvs för att hålla oss ur vägen.

Har förresten lånat några peruker nu så nu ska jag prova och försöka bestämma mig för vilken celebritet jag ska vara på festen... :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du ska på fest? Skojigt värre! Halloweenfest förmodar jag....
Snart snart.... så fyller du år! :-)