måndag 16 november 2009

Hemmadag

Idag har jag varit hemma och haft utvecklingsdag, samtidigt har Joel fått vara hemma. Den kombon var inte den mest lyckade. Joel hade hög feber igår, och var risig. Idag däremot har han varit pigg och inte haft nån feber alls... Så mina tappra försök till att läsa de blev snabbt avbrutna: "mamma vet du... att.."
Nåja, jag ska inte klaga en extra hemmadag är inte helt fel. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; måndagar är en bra dag för ledighet!!!

Helgen var förutom Joels sjukdag igår mycket nice; fredagskväll middagsbesökare av Mimmi o co, lördag: kalas hos F på fm, sen simskola och avslutande middag hos Martin o co, söndag: luuuugn fm, Muminföreställning på konserthuset och besök hos kusinvitamin.

Just nu känner jag mig lite rastlös. Tur att systeryster kommer ikväll och drar mig ut på en löparrunda.

Inga kommentarer: