torsdag 5 november 2009

Blixten maraton

Att vara hemma med en liten pojke som är relativt pigg kan vara ganska så mysigt. Men att på tre dagar se "Bilar" ca 3 ggr per dag, det är inte så mysigt. Jag försöker byta film, försöker hitta på nåt annat skoj. Men att titta på just Blixten, det är det som gäller. Fast *peppar peppar* nu har jag lyckats att få på "Bolt" istället. Halleluja!

I dag tänkte jag faktiskt ta med mig lillkillen till leksaksaffären och köpa present till kompisen F och även till Majas kompis E. Vi måste ju göra nånting! Han är dessutom så pigg, har ingen feber och har på sin höjd 10 prickar, varav 2 är vätskefyllda. Är fortfarande skeptisk till "diagnosen" vattkoppor, men som jag skrev igår: man kan ha en-två prickar enbart...
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Lena sa...

japp jag vet! har också sett bilxten 100 gånger...även bolt !! haha...men då kan man dem också när det försöker förklara för någon annat något i den. vad skönt att han är så pass pigg ändå!
kram

Lena sa...

svarar på din kommetnar här! nä jag har sett samma sak på Lisas blogg att det inte uppdateras. Jag har upptäckt med bla din blogg att det kan ta ett par timmar, men det är ju konstigt att den inte uppdataerar alls....ja nu vore det bra att vara datanöjd...men vänta...det är ju din karl *fniss* :-) hoppas allt är bra annars! kram L