onsdag 7 oktober 2009

Promenerande

Igår frös jag, det var superkallt ute, regnade på kvällen och var riktigt riktigt höstruskigt. Idag så har solen varit framme och det har varit ca 14°... Vi tog en promenad strax före lunch idag, genom Boulognerskogen. Så härligt och skönt. Vi hittade ett litet "gym" med maskiner utan vikter. Inte ett sånt där klassiskt som brukar finnas kring motionsspår med trästockar man lyfter, utan maskiner som såg ut som riktiga gymmaskiner. Fattar ni?! Vi testade iallafall, och oj vad nice. Riktigt bra att kunna springa eller gå i spåret och ta en paus med lite styrketräning. Kanon.
Gick hem lite tidigare idag, har en vecka på jobbet med otroligt lite att göra. Så istället för att sitta där och rulla tummarna så åkte jag hem, bakade en kladdkaka och sen tog jag en promenad till dagis och skola för att hämta småttingarna. Skönt att kunna unna sig det. Ja inte kladdkakan då, utan att sluta tidigare och gå till dagis. Kladdkakan ska jag bjuda på ikväll när jag har "Me and I" party här hemma.

Nu är det dax att förbereda kvällens middag samt att fixa lite inför klädpartyt.

Ha en härlig onsdagskväll! (Det är ju Grey´s ikväll oxå! *jeeej*)

Inga kommentarer: