fredag 9 oktober 2009

Härliga fredag

Hurra! Fredagen är här! Äntligen! Denna vecka har jag haft det trist på jobbet, har haft stiltje i kalendern och jag har ju ett jobb där det är svårt att skapa sig jobb och det gör mig passiv. Börjar åter fundera i jobb-bytar-banor...
Nu ser jag fram emot helgen då jag ska njuta av att bara vara hemma och ta det lugnt.Detta är första helgen på evigheter som vi bara ska vara hemma. Så skönt.
Missförstå mig rätt, jag älskar att göra roligheter på helgerna, men nu har vi haft inbokade helger sen i somras. Så leeedigt är vad jag och resten av familjen behöver. Bara vara hemma och skrota runt, göra det som kommer oss för (typ fixa färdigt köket, kratta löv, läsa böcker...)
Jag slutar vid 12 idag, så då ska jag ta med mig lilleman till biblioteket och sen ska vi göra en liten skogsutflykt. Kanske vi hittar lite trattisar??? (Storasyster ska följa med en kompis hem, så det blir lite mor och son tid!)

Ha en härlig fredag och en riktigt härlig HELG!

Tjing tjing.

Inga kommentarer: