fredag 23 oktober 2009

Galna barn och härlig fredag...

Veckan har svischat förbi; med födelsedag, jobb, träning och vanlig vardag... Nu är det äntligen fredag igen och jag ser fram emot en härligt skön helg.

Pallrade mig upp till gymmet i morse på ett bollpass. Ett bollpass innebär styrke- och stabilitetsträning med pilatesboll. Mycket bra! Jag är glad att jag gick dit, trots att min kropp skrek nej när jag vaknade. Passet började 07:15...

Har idag på eftermiddan varit till fotografen med våra galna barn och jag höll på att få psykbryt... de var sååå snälla och söta innan fotograferingen började, men sen var det som att the kids from hell dök upp. Eller de var glada hela tiden, men jisses som de busade. Jag var helt genomsvettig efter fotosessionen... och fotografen med... Vi får väl se hur korten blir, ska dit nästa fredag och kika... ;-)

Nu är det dax för det klassiska fredagsmyset. Ha en härlig kväll.

Inga kommentarer: