söndag 21 september 2008

Orolig osammanhängande mamma

Shit vad jag är orolig för sonen. Han och Daniel är just i detta nu på familjeläkarjouren. Joel kan inte stödja på sitt högra ben och gråter så fort vi nuddar fotleden... Han har ramlat idag, men det borden inte gett nån fraktur (fast vad vet jag???), och det var på förmiddan. Han började inte förrän halta i 15 tiden när han sovit. Det har bara blivit värre sen dess.
Jag var ute och promenerade med honom i vagnen och då ville han gå lite... men usch vad han haltade, fast han traskade på ändå och klagade inte nämnvärt över att det gjorde ont. Helst ville han dock att jag skulle bära honom. Efter det så har det gått fort och nu så har han jätteont!!!
Jag har försökt undersöka honom lite lätt, men det gick inte så bra... Han blev så oerhört ledsen så jag slutade. Mammahjärtat blöder. Jag är så orolig så jag har ont i magen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått för lille Joel? Hoppas att det onda gått över nu!

*kramisar*