måndag 22 september 2008

Avvakta?!

Efter läkarbesök igår, röntgen idag och läkarbesök igen idag så är Joel väl undersökt! och inga fel hittar man! Jag har varit smått tokig hela dagen idag, nåt måste ju vara fel om man inte stödjer på foten samt att det gör ont så fort vi tar i foten???? Joel har däremot varit en liten ängel så fort vi träffat nån från sjukvården, han har inte sagt ett pip! Hemmavid har det däremot låtit mera. Men det är väl så det brukar vara?!
Vårt sista besök hos doktorn på hälsocentralen fick resultatet: bra snabbsänka, ingen direkt temp (kanske för att jag gett alvedon på em?) och ett besked om att avvakta. Sannolikt är det en jobbig stukning.
Jag håller tummarna och hoppas att så är fallet. För i mitt lilla sjukgymnastiska huvud har det snurrar runt än den ena än den andra diagnosen... Ibland är det dumt att veta för mycket.

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej min vän! Jag hopaps verkligen att det blir bättre med foten. Stukningar är inte att leka med men det är inte det lättaste för ett litet barn. Lillstackarn! Kikar in och meddelar: Nu blir jag borta i två veckor.... Turkiet :-) Men ajg är snart tillbaka. Kram Tina