torsdag 18 februari 2010

Rykten

Förstod i dag att rykten sprids fortare än vinden. Jag som tänkt att jag själv skulle få berätta att jag sökt och blivit erbjuden nytt jobb. Nu verkar det som att alla mina kollegor fått reda på det från andra håll, innan jag hunnit säga något. Jag tycker det är spännande att det sprids så fort. Inte för att det egentligen gör något, men jag skulle önskat att det fått vara lite mer formellt än det blivit nu.
Nåväl, det är outat. Jag är erbjuden ett nytt jobb. *jippie* :-) Ska träffa chefen på detta jobb på tisdag. Jag har ännu inte tackat ja, men det verkar som att alla förutsätter det - och visst det blir mest troligt så. :-) Det känns spännande och roligt! Roligast är att alla är så positivt inställda till att just lilla jag sökt jobbet. Helt galet. Jag behöver inte ens komma på intervju. Det är oxå galet kul och konstigt på samma gång. Men en träff med chefen blir det iallafall, vilket känns bra och som ett måste.

Nu ska jag landa i soffan en stund och försöka att inte somna.... som jag gjort de senaste kvällarna.

Inga kommentarer: