fredag 12 februari 2010

I am alive!

Hej alla!

Efter ett par helvetiska dagar med magkramper och sanglage sa ar jag pa benen. Om an lite matt... Jag har aldrig varit med om liknande!
I allafall, nu slutar strax var resa. Vi har nu varit har i Krabi i snart en vecka. Var vecka startade med en batresa fran phuket och vi landade pa ett muslimskt hotell dar vi bor i sma bungalows. Allt ar toppen och hotellet fint och rent. Vi har besokt railay beach tva ganger, chicken island samt hunnit med magsjuka som jag skrev ovan, och idag har jag och daniel varit sjalva till Phi phi islands. En resa med massor av snorkling, hemsk mat, vackra vyer, knasiga apor och fransman... Imorgon ska vi byta hotell for var sista natt eftersom det ar fullbokat pa detta, det ar det kinesiska nyaret pa g! Imorgon ska vi formodligen besoka Hong island.

Jag har inte lyckats ladda upp kort, sa jag far gora det nar jag kommer hem!\Vi Hors snart igen. Puss och kram,

Inga kommentarer: