måndag 7 september 2009

Härliga tider

Nämen så har helgen gått igen och jag önskar att det redan var helg igen... ;-) Trodde jag skulle bli sjuk i fredags, men det halsont jag hade försvann under helgen. Mycket skönt, så nu håller jag tummen att det inte kommer tillbaka!!!

Har haft en rolig helg, har bland annat varit på kusinens flickväns möhippa. Har fått spela ishockey, iförd allt man ska ha på sig när man spelar hockey. Mycket spännande att få på sig alla attiraljer, och ja jag kan nog säga att vi såg ut som små michelingubbar allihopa... Vi fick låna kläder i strl L eller XL, så vi behövde i princip tejpa fast kläderna på kroppen för att de inte skulle falla ned... ;-) Kul var det iallafall. Jag tycker det är så härligt att åka skridskor. Jag hoppas att våra barn får det intresset så att jag kan åka med dem... :-)
Förutom hockey blev det minispa, massa mat, pyssel och middag på Berggrenska. En middag som avslutades med en gigantisk skål med marrängsviss... :-)

I går var vi och firade världens sötaste Milla som fyllde 2 år. Lilltjejen! Jättemysigt med grillning och lek i lekpark. :-)

Nu ser jag fram emot en ny arbetsvecka. Har en vecka kvar tills jag åker till Stockholm på kurs! En hel vecka ska jag bo på hotell... för mig själv.

Hoppas att ni andra får en härlig vecka.

Inga kommentarer: