måndag 28 september 2009

Bröllopsklockor

Lördagens bröllop mellan kusinen min och hans käresta var en otroligt vacker och trevlig tillställning. Min käre kusin grät mest hela tiden, och då är han mannen... *hihi* Jag höll tal och lyssnade till finfina tal av bla kusinens lillebror (som höll ett tal på engelska, eftersom d både fanns tyskar och amerikanare m på bröllopet, way to go!)
Vi hade en riktigt rolig kväll, drack drinkar i långa rader, dansade massor och kom hem sent sent på kvällen. Precis som en tonåring gick jag utan skor till bussen... att ha på sig högklackade pumps och tokdansa är för mig något av en pina, så att ta av mig skorna var enda lösningen... ;-)
Våra älsklingar var hos bästa kompisarna två hus bort... Så härligt att ha såna vänner nära inpå! Guld värt.

Gårdagen var en seeeeg historia utan många knop. Kalas för lillebror var vad vi orkade med.
Idag har jag ont i hela kroppen, känns som en rejäl träningsvärk. Kan det vara så efter en rejäl danskväll kanske?!?! :-)

Inga kommentarer: