måndag 7 september 2009

GRATIS fotobok!

Jag har länge planerat att göra en fotobok med bilder från vårt bröllop! Nu har jag hittat en riktigt nice sak på nätet; man kan få en GRATIS fotobok från FUJI!
Hur ska man då gå tillväga?!
Jo, man går in på FUJI´s hemsida och anmäler sig!
Kravet är att man har en blogg/hemsida där man skriver ett inlägg om själva fotoboken på minst 100 ord. Det låter väl som en piece of cake?!

Vilket otroligt erbjudande!!!! :-)

Du kan läsa mer om detta fantastiska Toppenerbjudande;
HÄR!

Din intresseanmälan fyller du sedan i på Fujis sida.




Att det nu äntligen verkar vara dax att göra den fina bröllopsfotoboken som vi planerat länge, det får vi tacka Fuji för! Jag har funderat på att göra fina fotoböcker även till barnen, från deras bebistid och framåt... Det får bli nästa projekt! :-) Jag fick ju en fantastiskt fin hippafotobok, så jag vet hur fantastiskt fint resultatet kan bli. Ja, nu ser jag verkligen fram emot att börja pyssla med det här!

Ett sånt här erbjudande kan man ju bara inte missa! Så ta nu chansen att få din egna fina fotobok - alldeles Gratis!

Inga kommentarer: