måndag 8 juni 2009

Tjoho

ännu en måndag avklarad! Nu är det bara två måndagar till (å så resten av veckorna då...) innan det är dax för semester. Den tredje måndagen som kommer - då har jag ledigt... Oj vad jag längtar!!!
Vår sköna lugna helg som bara inneburit kalas för barnens del, men annars bara hemmavarande har gjort att jag fått ännu mer mersmak på ledighet. Jag tror att jag är som gjord för att vara hemmafru eller nåt. Ledighet gillar jag iallafall. Fast vem gör inte det?!?

Blev hemringd idag, Vab på Joel. Det var längesen nu!!! Nu är han snorig och hostig och lite febrig. Vi tolkade det som pollenallergi igår, men det kanske kan vara både och?!
I dag har som sagt jag varit hemma, men har fått komma ut lite på café med mina kollegor. Vi har en liten bokklubb några av oss på jobbet, och idag har vi träffats och diskuterat vår senaste bok. En bok som för övrigt var mycket bra!!! (kommer inte ihåg titeln nu, får återkomma!)

I morgon blir pappa Daniel hemma eftersom vi har "sommaravslutning" med jobbet. Ska åka med nån båt i Bollnäs. Det kan nog bli trevligt, iallafall om vi har vädret med oss!

Ha en fortsatt bra vecka. Kram kram.

Inga kommentarer: