måndag 22 juni 2009

Sommar!

Idag känns det som att det är sommar igen! Härligt. Jag började dagen med en kort löparrunda, i solsken - jätteskönt. Lämnade barnen cyklandes och cyklade till jobbet i kortärmat... Riktigt skönt.
Har hunnit med en sväng till polishuset idag. Kom på härförleden att jag behöver ett nytt pass, i mitt förra som jag skaffade förra året står det ju fel namn. Det var kö såklart, men jag fick "bara" vänta i 30 min... Nu håller jag tummarna att det hinner komma innan vi far på semester...

Ha en härlig SOLIG måndag!

Kram kram

2 kommentarer:

positiv energi sa...

Nämen?! Har ni bokat resa? Vart ska ni då?
Ser fram emot torsdag! Superkul!
Kram, kram

Mamma sa...

HEj vännen, Jag måste bara säga att jag läser dig blogg men är urusel på att kommentera. LIkaså gäller mig egen blogg.... det är långt mellan inläggen. Orkar lixom inte riktigt.
Idag har jag beslutat mig för att gå ner i arbetstid 2 timmar per dag resten av den här veckan.. Nästa vecka kommer jag att sjukskriva mig själv och veckan därpå har jag tid hos en läkare som jag hoppas sjukskriver mig åtminstone juli ut. Jag orkar inte mer! Det värker och gör ont och jag är trött som en gnu. Sover lite och orkar ingenting. Jag hoppas det ska göra mig på bättre humör och att jag orkar med att vara mamma åt mina andra två barn. Det är ju inte bara ett fast man är gravid :-) Kroppen skriker efter vila! Kram på dig!