tisdag 20 maj 2008

Härligt

har haft en helt fantastisk eftermiddag på SPA... är så nöjd! Att bli ompysslad i 3 timmar e inte illa alls. Behandlingen började med en helkroppspeeling som följdes av en halvtimme i kurbad, efter det blev det ryggmassage, helkroppsinpackning då jag låg inpackad i plast och varma handdukar.... Så skönt!!!! det följdes av ansiktsinpackning, färgning och plockning av bryn, ansiktsmassage, peeling för ansiktet och så en avslutande creme för ansiktet... Vill ha mer! :-)
En liten detalj i det hela var att jag fick ha engångsstringtrosor på mig... Supersäxig...
Återigen tack tjejer, ni vet vad jag behöver! (eller som hudterapeuten sa: du har kompisar som vill dig väl!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååh....låter helt underbart!
kom på att det är inte så dumt att önska sig när man fyller 30...det börjar ju närma sig...:)
kram
ps. lycka till med löpandet i morgon!

Mamma sa...

Hej! Jo det är väl si så där. Det är så mycket nu att jag är huuuur diesträ som hellst. Barnen har varit sjuka igen, På jobbet "pockar" det på, Bröllopet drar en hel del av tiden, dessutom väntar jag på remiss för mina torra ögon (jag tror på Sjögrens symdrom - vi får väl se), Dotra genomgår en utredning för hennes ben som två gånger nu på två månader helt enkelt inte velat hänga med under ett par dagar (????) *puh* *suck* Behöver vara ledig känner jag.... Mycket inför bröllopet behöver man ju göra under dagtid...då man ska jobba!... och på kvällstid... då man ska sköta hem och barn!... ja du hör! :-) Huvudbry för jämnan. Men det gäller att se ljust på livet! Kram på dig och tack för att du bryr dig. Det värmer gott!