onsdag 26 augusti 2009

Hutlöst

Var till Köpis för att klippa Maja ikväll, välbehövligt efter en sommar med sol och bad. I vanliga fall betalar jag 200-250 kr hos "min" frissa inne i stan när Maja klipper sig. I dag fick vi betala 360 spänn. Hutlöst för en liten donna tycker jag.
Jag förstår att det inte kan vara hur billigt som helst, barnen tar ju upp en tid som en vuxen skulle kunna ha och då betala mera, men det måste väl vara nån rim å reson på det hela?! Majas klippning idag kostar 20 kr mindre än vad jag betalar när jag klipper mig. För dyrt!!!!
Men men, hon blev söt som bara den och det är väl huvudsaken. :-)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Shit vad dyrt!

Blir det sushi på fredag *ler*
KRam

positiv energi sa...

Ja det där var inte klokt! Jag har haft funderingar på att gå in med barnen där, men efter denna info så kommer jag ALDRIG att göra det.
Våra barn är dock i stort klipp-behov, men jag ska försöka få dem klippt hos pappas sambo. Kram på er!