lördag 12 juni 2010

Regnig lördag

Regnet öser ner, och har gjort så sedan igår. Det känns rätt så skönt... jag lufsar omkring härinne i värmen med mysbyxorna på. Härligt med en slapparlördag. Nu håller jag tummarna att min förbaskade förkylning väljer att lämna mig! Det är jobbigt att vara förkyld på sommaren. Det känns etter värre än vad det gör vintertid. Varför är det så btw?
Vår helg kommer att fortsätta så här lugn, förutom de kalas som är inbokade... 4 st denna helg. Tur att inte jag behöver gå på alla... ;-) Maja har 2 inbokade, Joel 1 och hela familjen 1. Galet mycket kalasande. Det låter ju inte lugnt alls. Familjens kalas är kära mor som fyller år, ska dit och gratulera imorgon eftermiddag. Men som sagt för övrigt är det lugna puckar som gäller. Mysbyxor på hela helgen.

Inga kommentarer: