torsdag 9 juli 2009

Hallå där ute...

Regnet det bara öser ner. å jag njuter av att ha en dag inomhus. Jag går å städar och plockar å gör sånt som jag inte orkat/haft tid/haft lust att göra. Riktigt nice faktiskt.
Jag riktigt känner att jag inte kommer att få mycket gjort, men att bara få gå här inne känns så himla skönt. Jag vill verkligen inte göra nåt annat idag.
Fast jag ska göra en liten utflykt - ska åka å hälsa på Jenny och lillen hade jag tänkt. En liten kort sväng på eftermiddan. Sen får vi trevligt middagsbesök oxå och ikväll ska jag och Lisa fortsätta pyssla. Vi pysslar på bra! :-)

Igår tog vi vårt pick å pack och åkte till Järvzoo över dagen. Ett mycket trevligt utflyktsmål när det är regnigt ute. Barnen fullkomligt älskade det. Joel ville leka med björnarna och hade svårt att förstå att vi inte kunde ta med oss den lilla söta björnungen hem. ;-) Eftersom jag och Maja hade planer för kvällen, så kunde vi inte göra nån mer utflykt på vägen hem (vilket var lite synd, eftersom det finns mycket fint att titta på efter vägen...) Jag hade lovat Maja en kväll på stan, Nanne spelade... *jiiiha* Vi fick en helkväll och kom inte hem före 22...

Ha en härlig regnig dag mina vänner. Tänk på - att efter regn kommer sol! :-)

Inga kommentarer: