söndag 5 juli 2009

Äntligen



Nu kan jag berätta om Sandras hippa! En hippa som planerats ett längre tag, men som man inte kunnat berätta om.

En fullspäckad dag som gick i färgen rååååsa. Vi bar alla glittriga rosa peruker och svarta t-shirtar med texten "Sandras hippa" på (m rosa text såklart).

Dagen började med singelinspelning, en liten hippatradition kan man kalla det... ;-) en rolig sådan! Efter singel och fika så blev det brottning, Sandra gav järnet och hade nog en mycket angenäm stund med brottaren A... ;-) Brottningen efterföljdes av god lunch och efterföljande uppdrag på stan. Sandra klarade allt med bravur och kunde med lätthet håva in de pengar som uppdragen gav... :-D

Dagen fortsatte med magdans, en sak som inte var helt lätt för någon av oss. Att man är stel är väl ingen nyhet, men såååå stel det visste jag inte. Roligt var det iallafall! Vi fick oss alla ett riktigt gott skratt! :-) Vi avslutade kvällen med middag, lite lekar och sen utgång på stadens uteställen. Vi syntes kan jag lova, Sandra en skönhet i rosarosarosa och vi övriga i våra tjusiga peruker och svarta t-shirtar... Läckra till tusen. ;-) Vi dansade tills fötterna gjorde ont och vi sjöng (skrek?) oss hesa. Jag och Lisa tog våra cyklar strax efter två och cyklade hem till oss genom den kalla julinatten. Nöjda och belåtna med en otroligt rolig dag kom vi hem till våra sängar.

Sandra, TACK för att du finns som vän i mitt liv och att jag fick dela denna fantastiska dag med dig och dina övriga vänner.

Kram!

Inga kommentarer: