söndag 6 februari 2011

Festligheter

Är precis hemkommen från festligheter. En kollega fyller 50 år och bjöd in teamet till sin fest. Det blev en trevlig tillställning, trots att jag inte kände så många samt att jag var bland de yngsta... Apropå yngst. Blev kallad tös av en annan kollega på väg till bussen, men han tystnade snabbt när han insåg vad han sagt... ;-)

Vi har annars haft det riktigt festligt i backen idag oxå. Det blir bara roligare å roligare att åka med barnen. Joel åker nu de stora backarna och älskar att åka i skogen. Att det funkar så bra innebär att vi slipper traggla i den lilla mini träningsbacken!!! Hurra! Maja förbättrar oxå sin åkning för varje gång och hon är fantastiskt duktig. Jag är otroligt imponerad av bägge två. Att det går så fort att lära sig något nytt. och att de tycker att det är så roligt att de inte vill göra annat.
Ser redan fram emot nästa gång vi åker iväg!

Dax för sängen. Imorgon ska jag hålla mig hemma och baka inför sonens 4 års dag!!!

Gonatt på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: