torsdag 2 september 2010

Snart är det dax!

På söndag smäller det, årets tjejmil går av stapeln i Sthlm! Det är tredje året i rad jag deltar. En förhoppning finns att toppa tiden. En förhoppning som de senaste veckorna känts lite svår att nå, har haft förkylningskänningar ett tag... Fast innan förkylningen så hade jag lyckats nå mitt mål under en träningsrunda, så då kändes det riktigt bra! Jag hoppas och håller tummarna att alla känningar ska vara borta, puts väck bara. Just nu känns det bra sen ett par dagar.

Utöver farhågorna inför löpningen så ser jag mycket fram mot helgen. Vi är fyra tjejer som åker ner lördag morgon, ska shoppa lite, äta gott och bo på hotell... Bara det är ju värt massor! Om sen löpningen går bra på söndag så är ju det en stor BONUS!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: