torsdag 29 april 2010

Mötet

Uscha idag har vi haft ett möte av en sådan karaktär som jag inte gillar. När man dissar ngn, fast försöker göra det på ett konstruktivt icke-personangreppsaktigt vis. Tror ni det lyckades? Njae. Kanske inte riktigt. Men mötet blev ändå bra, konstigt nog. Vår mötespartner (som inte är dissad i egen person, men å en hel grupps vägnar kan man säga) är en mycket god sådan och ger ett fantastiskt intryck och svarar på ett sådant sätt att vi tror på denne. Det är ju bra.
Det värsta är att jag gillar ju personen som dissades mycket som personen är, men jag kan inte förlika mig med det som personen gör/inte gör på sin post.

Under mötet var sonen med på jobbet, eftersom han hade feber igår. Han fick sitta på mitt kontor och fika och kika på film. Det funkade finfint. Dock fick han en rejäl sockertopp då mina kära kollegor fyllde på hans lilla fat med ännu mera kakor... ;-)

Hujedamej vilket svamligt inlägg. Nåväl. Over and out för idag. I morgon är en annan dag.

Inga kommentarer: