onsdag 25 augusti 2010

Dagarna går...

Vad snabbt vardagen börjar rulla. Efter bara ett par dagar är man inne i ekorrhjulet igen. Lämna, jobba, hämta, middag, natta osv. På ett sätt är det skönt att få in lite rutiner igen, komma upp i tid och gå och lägga sig i tid. Jag är fortfarande så trött efter jobbet, kroppen har kanske inte riktigt acklimatiserat sig till att jobba och inte gå på lågvarv som under semestern... ;-)
Dagarna på jobbet går fort, jag har massor att göra och att lära mig. Kalendern fylls snabbt upp med patientbesök, möten mm. Jag måste verkligen ta mig i kragen och boka in tid för administration... Det är fortfarande fantastiskt roligt, jag trivs! Dotra tycker att skolan är rolig, och längtar dit varje morgon. Sonen är lika förtjust i sin förskola. Att leka med kompisarna är ju det bästa som finns!!!

Som sagt, dagarna går och vardagen rullar. Jag trivs! Hur har ni det? Kram Sara

Inga kommentarer: